Dag två - min första kärlek

2010-12-02
Min första kärlek kom nog inte fören tidigt på gymnasiet. Jag hade precis börjar etta på gymnasiet och han gick trean och var en riktigt strulig kille som ofta skolkade och rökte på runt husknuten. Jag tyckte att han var snyggaste killen i världen och jag minns att han hade pösiga byxor och håret uppsatt i en kort hästsvans. Jag kan fortfarande känna känslan jag hade av honom när jag beskriver honom. Han var inte bara jävligt snygg utan världens gulligaste kille också, även om man inte kunde tro det. Tyvärr slutade det aldrig med något seriöst mellan oss men vi höll kontakten i ett par år men idag vet jag inte vad han gör eller vart han befinner sig. Sist vi pratade ville han resa till Afrika och jag tror att han gjorde det tillslut också.

1 Comments

2010-12-19 @ 18:43:17

Shit, det kommer jag ihåg.. Men kommer inte ihåg hur han såg ut eller så. Inte namnet heller.


Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback