Dag tre - mina föräldrar

2010-12-13
Min mamma är den bästa mamman i hela världen. Och jag menar dessa ord så mycket. Hon har fått stå ut med mig under mina revolterande tonår och det kan inte alls ha vart lätt för henne med tanke på att jag var bland de värsta man kan tänka sig. Nu under senare år inser jag hur stark denna kvinna är efter att för ca 15 år sedan förlorar sin man (min pappa gick bort 1996) och strax efter det förlorat jobbet och vart med om en stor omställande flytt på 20 mil.

Min mamma har gjort allt för mig sedan den dagen då jag föddes och har vart min trygga punkt under hela min uppväxt. Och jag är världens lyckligaste att säga idag att jag är den jag är tack vare henne. Jag älskar dig!

0 Comments


Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback