Dag ett - om mig

2010-12-02
Jag heter Paulina Carolina Rutkowska och är 23 år gammal, bor i en hyreslägenhet på 57 kvm med min sambo Daniel. Daniel älskar katter men jag älskar hundar vilket har resulterat i att vi skippat husdjur. Jag älskar musik och har en bakgrund som musikmakare och DJ men som jag på senare dagar lagt åt sidan för att göra plats åt mitt numera främsta intresse, inredning. Jag älskar kreativitet på alla sätt och vis så det är inte så konstigt att jag har alla dessa intressen. Jag glömde nämna att jag gillar att måla tavlor också, och det gör jag helt utan erfarenhet men det bli bra ändå. Men musiken kommer nog alltid vara de jag fått ut mest utav. Just nu jobbar jag som arbetsledare på Mässrestauranger på Stockholmsmässan men letar nytt jobb för att få lite mer perspektiv på livet.

Annars gillar jag minimalism, svart, vit, enkelt, silver och raka och fina linjer. Min klädstil är väldigt stilren och väldigt mycket Acne och Filippa K. Och jag bara älskar svarta superhöga klackar.

0 Comments


Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback