TIME STOPS WHEN YOU'RE NOT AROUND

2010-08-10

Enda sedan vi blev tillsammans har jag vaknat upp till hans pussar. Inte en enda morgon har han glömt att ge mig en puss på kinden innan han gått till jobbet. Inte ens när han haft bråttom. Nu har tiden stannat för mig och jag räknar redan ner tills han kommer hem igen.

Älsking har åkt iväg på musik och motorfestival uppe i Älvdalen och kommer inte hem fören på söndag. Det är första gången vi är i från varandra så länge och det kommer kännas tomt när jag inte vaknar av en puss på kinden i morgon.


7 Comments

2010-08-11 @ 11:06:34

Naaw, vad gulligt skrivet :) Du ska få tusen pussar av mig på fredag när vi har MYYYYYYYYSKVÄLL! <3



Svar: ja visst var den läcker! Frågan är ifall jag kommer vilja släppa ifrån mig den ;) Hihi

2010-08-11 @ 22:19:27

Vad härligt att läsa att han är så fin, men ni ses snart. Jag som kommenterar är mamma till Jessica

Har träffat Berka ett par gånger = supertrevlig Hoppas vi också kan ses. Vi skulle också ha åkt upp i helgen men kan ej pga jobb Ha det så bra



2010-08-11 @ 22:53:35

Ja han står där å fixar :)

Kul att mamma kikat in här oxå :)

Min Goa mamma!! <3

synd att du inte e me!

2010-08-12 @ 14:17:48

Monica: Ja han är himla fin :) Kul att du kommentera! Trist att våra jobb kom i vägen. Vi hade haft en toppen helg i Älvdalen tror jag!



Jessica: Mammor är fina! Vad har du för dig där uppe medan killarna meckar? Har du inlett en ny karriär som mekaniker kanske? :)

2010-08-12 @ 16:35:57

Haha :) ja de kanske blir min nya karriär ;)

Vi har precis varit på invigningen av festivalen, å ikväll väntas bl.a. Häst och traktor cruising :)



Ja, synd att ni inte kunde komma som sagt. Men hörde att du ska va på min favorit mässa, formex. Ja brukar alltid försöka gå på den.

2010-08-13 @ 18:22:52

Ja det hade verkligen varit kul att åkt med, men vi får väl hänga på nästa år Eller hur?

Fin blogg btw

2010-08-13 @ 22:03:03

Tack Monica! Självklart tar vi det nästa år!


Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback