Egoboost med Blondinbella

2010-08-06


Alla som känner mig vet att jag inte är en bokmänniska och har aldrig ägt fler än 5 böcker i hela mitt liv. Jag har nu, trotts de, gett Isabellas bok en chans att bevisa att hon faktiskt vet vad hon pratar om (om hon nu gör det). Isabella har ingen författarbakrund sedan innan och det syns i hennes skrivsätt, men jag måste säga att den här tjejen är riktigt grym som faktiskt lyckats skapa den här boken för oss tjejer som kan behöva få oss en egoboost. Och jag måste erkänna att jag ibland är en av dom.


2 Comments

2010-08-06 @ 23:50:06

Haha :) ja skor e helt galet underbart! Lyfter en hel outfit!

Säg till om boken e värd att läsa förresten :)

2010-08-07 @ 22:06:27

Jag läste ut hennes bok på en dag !

Kan inte säga annat än EGOBOOST :)


Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback