Blogawards 2010

2010-08-04



Jag fick hem en personlig inbjudan till Veckorevyns årliga blog award gala, där jag fick chansen att köpa mig en biljett innan de släpps för alla andra den 17 augusti. Dock blev jag lite chockad att de valt att ta ut en avgift för kalaset detta år. Jag läste också ett bra inlägg av Kenza (läs den) där hon träffar in alla rätt vad gäller Veckorevyns val av att ta betalt för biljetterna. Så mycket sponsorer som Veckorevyn har och så mycket reklam vi bloggare gör om detta och ändå väljer dom att sätta ett pris för årets gala. Helgalet tycker jag och jag vet inte om jag är beredd att betala 200 kr för min plats den 25 september. Undrar om dom kommer få tala för sig när resten inser att ett av de roligaste bloggevenemangen under året kommer kosta dom pengar när de tidigare inte kostat något.

(Tyvärr är koden personlig och inbjudan funkar endast för mitt namn ;))


0 Comments


Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback